Headlines
Δημοσιεύθηκε : Σάββατο 28 Αυγούστου 2010
από τον Bavouras

Ο θάνατος πάλι έστησε καρτέρι στο δρόμο Τρικάλων-Λάρισας


Θύμα 26χρονος γιατρός του νοσοκομείου Τρικάλων

Πιο συγκεκριμένα ο άτυχος γιατρός κινούνταν
στο υπό  κατασκευή δρόμο Τρικάλων – Λάρισας 
και στο ύψος της διαστάυρωσης Πετροπόρου 
για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία εξετράπη της οδού
και  βρέθηκε εγκλωβισμένος 
μέσα σε παρακείμενο μικρό ποτάμι



από διερχόμενο αυτοκίνητο
Χρειάστηκε η κινητοποίηση της πυροσβεστικής 
για να απεγκλωβιστεί ο  ήδη νεκρός οδηγός με τα στοιχεία
Πασκουάλε Αλέξανδρο-Τζιουσέππε του
Βεντέντσο και της Αικατερίνης, 
κάτοικος Αθηνών και Τρικάλων 
Ο άτυχος γιατρός έκανε το αγροτικό του
στο νοσοκομείο τρικάλων όπου και μεταφέρθηκε

μετά από πολύωρη προσπάθεια
όπου διαπιστώθηκε απλά ο θάνατός του,
σπέρνοντας τον θρήνο στους οικείους, συγγενείς και φίλους.

Τρικαλινά νέα
από Bavouras στις 12:14 μ.μ.. Στην κατηγορία , .

1 comments for "Ο θάνατος πάλι έστησε καρτέρι στο δρόμο Τρικάλων-Λάρισας"

  1. Έφυγε ένα από τα καλύτερα παιδιά που έχω γνωρίσει. Άριστος μαθητής στο σχολείο, άριστος γιος, άριστος αδελφός για το μικρότερο παιδί της οικογένειας, το Νίνο, άριστος Έλληνας, ένας άριστος Άνθρωπος και στα σίγουρα ένας άριστος γιατρός.
    Αλέξανδρέ μου, αγαπητό μου παιδί, ας είναι ελαφρό το χώμα που σε σκεπάζει.
    Στην οικογένεια, Ένσο και Κατερίνας Πασκουάλε, τα θερμά μου συλληπητήρια!
    Καλό κουράγιο, φίλοι μου!
    Κασάπη Θάλεια

Leave a reply

Ideesmag.gr

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

ΝΕΑ

Από το Blogger.

    Blog Archive

    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΩΡΑ